Pages

January 3, 2015

Hello 2015!


Hai semua! Rasanya masih belum terlambat untuk saya wish Happy New Year 2015 to everyone!!
Hari ni 3 Januari 2015, maknanya hanya tinggal 362 hari saja lagi untuk kita perbaiki diri, warnai diari 2015 kita dengan warna-warna kehidupan yang membahagiakan. :)

Macam biasa, bila tahun baru je, automatik masing2 kalut dengan azam tahun baru kan??
Saya pun sama...ngeeeeee 
Tahun ni, saya berazam saya perbaiki diri kepada lebih baik dari segi ilmu agama, rohani dan jasmani. Saya menjadi lebih gigih, rajin bekerja demi masa depan saya dan keluarga saya.
Dan jika diizinkan Allah, saya dan suami berjaya memiliki rumah sendiri yang akan kami hiasi seperti yang kami idam-idamkan selama ni ^_^

Satu-persatu impian kami akan tercapai. 
Insya Allah...semoga Allah kabulkan permintaan kami dan permudahkan segala urusan kami dunia dan akhirat. Aminnn....

salam Maulidur Rasul daripada kami sekeluarga,
Firdaus, Halimatul & Saifullah ^_^



No comments:

Post a Comment